0 Количка
Вашата кошница е празна. Моля изберете продукти от каталога.
Към каталога

Общи условия за пазаруване в интернет магазин за детски обувки Perfection

Ползването на интернет магазин www.perfection.bg, наричан по-долу за краткост Perfection и на продуктите/услугите предлагани в него, представлява признаване, приемане и съгласие, че ПОТРЕБИТЕЛЯТ, ще бъде обвързан от общите условия, независимо от това дали ползването се извършва от негово име или от името на друго физическо или юридическо лице.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен, когато не е съгласен с общите условия, да преустанови ползването на този САЙТ незабавно.

При ползването на този интернет магазин, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да спазва настоящите общи условия, както и всички други условия установени от законодателството на РБ и международното законодателство, дори и да не са изрично упоменати в настоящите условия.

Онлайн магазин www.perfection.bg не носи отговорност, ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ не е прочел и запознал с настоящите общи условия.

Също така, някои от характеристиките или цените на продуктите, представени в www.perfection.bg, могат да бъдат променени от „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД без предизвестие и могат да съдържат оперативни грешки.

Промоциите/офертите, представени в www.perfection.bg, са налични до изчерпване на количествата.

www.perfection.bg може да съдържа и линкове към други сайтове и социални мрежи. „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД не носи отговорност за политика на поверителност, практикувана от уебсайтове, които не администрираме, както и друга информация, спомената в тези сайтове или социални мрежи.

1. ДЕФИНИЦИИ
„ПРОДАВАЧ” е търговец, който продава свои стоки чрез интернет магазин www.perfection.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в интернет магазина. „ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.
„ИНТЕРНЕТ МАГАЗИН” /в т.ч. онлайн магазин, електронен магазин/ е Интернет сайтът www.perfection.bg /в т.ч. Perfection/, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока (артикул).
Perfection /в т.ч. www.perfection.bg/ е търговското дружество “ПЕРФЕКШЕН ТЪРГОВИЯ С ОБУВКИ” ЕООД, БУЛСТАТ: 201376317, със седалище в град Варна, ул. „Цар Освободител” № 109, оф. 91, което създава и поддържа интернет магазина, допуска ПРОДАВАЧИ да предлагат и продават стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките. „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.
„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител и потвърдена от оператор заявка към електронния магазин за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули). Поръчката се опакова и изпраща до офис на куриер, до адрес на поръчителя или чрез български пощи, към предварително посочени в поръчката от Потребителя координати след като бъде потвърдена от служител на онлайн магазина по телефона.
„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия интернет магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.
„КУРИЕР/ДОСТАВЧИК” е търговец, който физически доставя и предава закупената стока до посочен от Потребителя адрес, офис на куриерска фирма или клон на поща и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
„БРОШУРА/ИЗВЕСТИЕ/БЮЛЕТИН” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в онлайн магазина стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща на Потребител.
„ТОМБОЛА” -еднократни или многократни игри, които се разиграват само с участието на регистрирани за томболата потребители на www.perfection.bg. Томболите се организират публично, като се дава възможност на участниците да следят правилата на играта и разпределението на печалбите.

2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ МАГАЗИНА
2.1. Разглеждането на онлайн магазин www.perfection.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.
2.2. Пазаруването от онлайн магазин www.perfection.bg може да бъде осъществено от потребителя като регистриран потребител или гост. Регистрацията се извършва с име на получателя, електронна поща (e-mail), телефон и парола. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина. Като Гост, потребителят може да пазарува с посочването на име, адрес, електронна поща (e-mail) и телефон.
2.3. В зависимост от избрания начин на пазаруване Потребителят трябва да посочи лични данни и координати за връзка и доставка и/или e-mail и парола.
2.4. „ПЕРФЕКШЕН ТЪРГОВИЯ С ОБУВКИ” ЕООД е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица, с изключение на Продавачите в магазина и отчасти на фирма доставчик.
2.5. В интернет магазин www.perfection.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на www.perfection.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.
2.6. Всички цени, посочени в сайта са в лева с включен ДДС.
2.7. На каталожната страница, вдясно до всеки продукт стоят бутони „Поръчай“ и „Бърза поръчка“, както и линк за поръчка по телефона и Скайп. Натискането на бутон „Поръчай“ записва избрания продукт във виртуалната пазарска количка на Потребителя. Съдържанието на количката се запазва докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Преди натискане на бутон „Завършете поръчката“ Потребителят може да разглежда съдържанието на виртуалната пазарска количка, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае. Тук се появяват данните на клиента, данните за доставка, методите на плащане и повторен преглед на виртуалната пазарска количка. Заявката за поръчка се активира чрез натискане на бутон „Завършете поръчката“. Натискането на бутон „Бърза поръчка“ записва избрания продукт и препраща към конкретната форма за пазаруване. Тук е необходимо да се попълнят задължителните полета за контакт с потребителя и чрез натискане на бутон „Изпрати” да се изпрати заявката за поръчка към служител на perfection.bg. Натискането на линка за поръчка по телефона директно препраща към форма с координатите за връзка с оператор на perfection.bg или Скайп. 

3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ
3.1. За да се направи поръчка в интернет магазин чрез бутона „Поръчай”, Потребителят трябва да посочи:
3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;
3.1.2. вярно попълнени данни за контакт– две имена, телефон;
3.1.3. вярно попълнени данни за фактуриране (в случай, че потребителят изрично е пожелал фактура) в акаунта на потребителя или в полето „Допълнителен коментар” към поръчка;
3.2. За да се направи поръчка в електронния магазин чрез бутона „Бърза поръчка”, Потребителят трябва да посочи:
3.2.1. населено място;
3.2.2. вярно попълнени данни за контакт– име и телефон.
3.3. Поръчка, направена чрез бутона „Поръчай”, се заявява до електронния магазин чрез натискане на бутон „Завършете поръчката“, намиращ се под данните за доставка и плащане на поръчката, който бутон се появява след като първо е добавен в кошницата поне един продукт. Тази поръчка се активира след потвърждение по телефон до 1 час, в рамките на работното време на операторите. След потвърждение на поръчката от оператор на www.perfection.bg автоматизираната система на електронния магазин изпраща на Потребителя обратно писмо с данните за поръчката.
Поръчка, направена чрез бутона „Бърза поръчка”, се заявява до електронния магазин чрез натискане на бутон „Изпрати“. Тази поръчка се активира след потвърждение по телефон до 1 час, в рамките на работното време на операторите. След потвърждение на поръчката от оператор на www.perfection.bg автоматизираната система на електронния магазин изпраща на Потребителя обратно писмо или SMS с данните за поръчката.
Поръчка, направена чрез линка за поръчка по телефона или Скайп, се активира чрез връзка и потвърждение от оператор до 1 час, в рамките на работното време на операторите. След това на Потребителя ще бъде изпратен SMS с данните за поръчката.
3.4. В случай че поръчаната стока (конкретен артикул) не е в наличност, оператор уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен артикул), поръчката може да бъде анулирана.
3.5. Поръчки в онлайн магазин www.perfection.bg могат да се заявят 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
3.6. Работното време на операторите на онлайн магазин www.perfection.bg е:
От понеделник до петък от 09:00 до 17:00 часа.
3.7. Фактура за закупена стока от електронния магазин www.perfection.bg могат да заявят само регистрирани в сайта и попълнили коректно данните за фактуриране в личния си акаунт или в полето „Допълнителен коментар” към поръчка Потребители. „ПЕРФЕКШЕН ТЪРГОВИЯ С ОБУВКИ” ЕООД не носи отговорност за неверни или неправилно попълнени данни за фактура от Потребителя.
3.8. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират, ако Прoдавачът не получи коректните данни до 48 часа след заявяването на поръчката. Такива поръчки получават статус „ОТКАЗАНА” поради невъзможност да бъдат изпълнени.
3.9. Потребителят може да откаже заявена поръчка без да е необходимо да упоменава причини за отказа. Всички разходи са за сметка на купувача.
3.10. Отказ на завена поръчка може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл адрес - електронна поща: info@perfection.bg в рамките на работното време на операторите. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния номер, вписан в поръчката и двете си имена.  

3.11. Намалени артикули и артикули в разпродажба не подлежат на други намаления в цените, включително отстъпка при нова регистрация.

4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ
4.1. Доставка се прави само на потвърдени поръчки.
4.2. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и на официални празници.
4.2.1. Куриерска доставка се извършва в срок до 2 (два) работни дни след потвърждаване на поръчката от наш оператор по телефона. За някои населени места – разносът е в съответствие с графика на обслужване от куриерската фирма. Доставка с Български пощи се извършва в срок от 2 (два) до 4 (четири) работни дни, след потвърждаване на поръчката от наш оператор по телефона, в зависимост от населеното място.
4.3. Продавачите в електронния магазин използват за доставки куриерска фирма “Еконт Експрес” ООД, като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа или по график на куриерската фирма за населеното място. При изрично посочено при заявката желание, Потребителят може да посочи куриерска фирма, която да достави пратката.
4.4. Доставката се извършва до точно посочени от Потребителя координати: адрес (независимо дали жилищен или служебен), офис на куриерската фирма или клон на Български пощи в съответното населено място.
4.5. Доставката на поръчки над 50.00 лв. до офис на “Еконт Експрес” ООД и до клон на Български пощи е абсолютно БЕЗПЛАТНА. Доставката до адрес на Потребител се заплаща на куриера при получаване на пратката, според установен ценоразпис на доставчика.
4.6. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на куриер/клон на Български пощи да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, втората доставка се заплаща допълнително от него.

5. ПЛАЩАНЕ
5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по пет отделни начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща, и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.
5.1.1. Плащане в брой на куриер при доставката /Наложен платеж/;
5.1.2. Плащане в брой в офис на куриерска фирма “Еконт Експрес” ООД /или в офис на друг куриер доставчик, по изрично желание на Потребителя/ при доставката /Наложен платеж/;
5.1.3. Плащане в брой в клон на Български пощи при доставката /Наложен платеж/;
5.1.4. Плащане с банкова карта;
5.1.5. Плащане от наличността във Виртуалния портфейл;
5.2. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в интернет магазина към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично. 

5.3. Намалени артикули и артикули в разпродажба не подлежат на други намаления в цените, включително отстъпка при нова регистрация.

6. ВИРТУАЛЕН ПОРТФЕЙЛ
6.1. Всеки регистриран потребител може да използва своя индивидуален Виртуален портфейл, създаден специално за него в личния му акаунт в www.perfection.bg. Виртуалният портфейл се зарежда със сумата на закупен подаръчен ваучер или с пренасочената сума от изплащането на стойността на върнат продукт. Със паричната наличност от виртуалният портфейл може да се плати за покупка на стока от електронния магазин. Потребителят може да проверява по всяко време състоянието на своя Виртуален портфейл и движенията в него. Интернет сайта www.perfection.bg поддържа история на Виртуалния портфейл на всеки потребител, видна в неговия акаунт.

7. ЕЛЕКТРОНЕН ВАУЧЕР ЗА ПОДАРЪК и ВАУЧЕР ЗА ПОДАРЪК (на хартиен носител)
7.1. Всеки Потребител може да закупи Електронен ваучер за подарък от интернет магазина www.perfection.bg, който да бъде изпратен по регистрирания от него имейл адрес или по друг, изрично посочен и потвърден от него имейл или да бъде свален и разпечатан от потребителя от PDF файл и подарен лично. Електронния ваучер и разпечатаната му версия имат предварително определена стойност и могат да бъдат използвани само в електронния магазин www.perfection.bg.
Ваучер за подарък на хартиен носител, закупен от магазините от веригата „Perfection” в гр. Варна, може да се използва само в магазините от веригата „Perfection” в гр. Варна.
7.2. Електронният ваучер за подарък съдържа уникален код, който трябва да се зареди във виртуалния портфейл на регистриран потребител, за да се използва успешно. Електронният ваучер за подарък се заплаща при закупуването му, т.е. преди предоставянето му по имейл. Потребителят, използващ ваучера, може да пазарува стоки на желана от него стойност без да се страхува от загуба на пари, като се възползва от опциите за доплащане или прехвърляне на остатъка във виртуалния портфейл.
7.3. Електронният ваучер за подарък и Ваучерът за подарък могат да се използват от потребител, различен от потребителя, който ги е закупил.

8. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ГАРАНЦИЯ. РЕКЛАМАЦИЯ
8.1. ПРОДАВАЧЪТ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока, която съответства на договора за продажба.
8.1.1. ПРОДАВАЧЪТ предоставя на ПОТРЕБИТЕЛЯ стока с поета търговска гаранция, в съответствие с договора за продажба не по-малко от 30 /тридесет/ дни, считано от датата на покупка.
8.1.2. ПОТРЕБИТЕЛЯТ получава от ПРОДАВАЧА търговска гаранция в писмена форма, съдържаща информация за: съдържание и обхват на гаранцията; срок на търговската гаранция; указания за поддръжка на обувните изделия.
8.1.3. ТЪРГОВСКАТА ГАРАНЦИЯ задължително се предявява по електронен път като Потребителя трябва да се свърже с www.perfection.bg чрез попълване на форма за рекламации.
8.1.4. ПРОДАВАЧЪТ удовлетворява искане за разваляне на договор за продажба и възстановява заплатена от ПОТРЕБИТЕЛЯ сума след удовлетворяване на 3 /три/ рекламации чрез извършване на ремонт на една и съща стока в рамките на срока на гаранцията по чл.115 от ЗЗП.
8.2. Потребителят има право да поиска връщане или замяна на закупена от интернет магазина стока в рамките на 365 дни от датата на получаване на стоката. В случай, че артикула е сезонен, той може да бъде върнат и/или заменен само в сезона, за който е бил закупен.
8.3. Потребителят има право на рекламация на закупена от електронния магазин стока в рамките на 30/тридесет/ дни от датата на получаването на стоката.
8.4. За да се възползва от правото си на връщане, замяна или рекламация на стока, е задължително Потребителят да попълни специалната контактна форма-формуляр за конкретния случай в сайта. Оператор на www.perfection.bg ще се свърже с Потребителя с инструкции относно връщането на стоката.
8.5. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.
8.6. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако при самото получаване на стока тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси. Рекламацията в такъв случай се удволетворява само, ако са налице забележка в товарителницата на куриера и протокол.
8.7. При отказ от договора стоката, която Потребителят връща, заменя или предявява рекламация /в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта/, трябва да отговаря и на следните изисквания:
8.7.1. не е използвана и е в изряден търговски вид;
8.7.2. запазена оригинална опаковка и етикет;
8.7.3. запазена е касовата бележка или фактурата й;
8.7.4. запазена е гаранционната карта;
8.7.5. опаковката да не е повредена и да е в изряден търговски вид;
8.7.6. закупена е от www.perfection.bg.
8.8. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 14 /четиринадесет/ дни след признаване на отказа от страна на служител на „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД. Срокът за разглеждане на отказа от договора е 30 дни от датата на приемане на върнатата стока от страна на www.perfection.bg. Суми не се възстановяват докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 8.1 и т. 8.2., отказът от договора не произвежда действие.
8.9. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
8.9.1. производствени дефекти на стоката /описани в гаранционната карта, изпратена с продукта/;
8.9.2. констатирани липси на части от стоката;
8.9.3. несъответствие на продукта с договора за продажба;
8.9.4. повреда на стоката при транспортирането.
8.10. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния продукт за друг или същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, отбив от цената или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Замяната на стока с различна стойност става като Потребителят доплаща, ако желаният продукт е по-скъп, или се избират два артикула на цената на заменяния продукт. Не се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
8.11. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при замяна или рекламация, може да се направи само след попълване на конкретната форма в онлайн магазина и връзка с оператор на „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД.
8.12. При връщане, замяна или рекламация на стоки транспортните разходи са изцяло за сметка на Потребителя.

9. УСЛОВИЯ ЗА КОПИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ
9.1. Цялата информация, публикувана в сайта www.perfection.bg, е собственост на „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД, в т.ч. снимки и описания на продукти. Интернет магазинът дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин www.perfection.bg.

9.2. Забранява се копирането на текстове от www.perfection.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини без писмено съгласие на „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД или да се цитира източникът, като се постави следният текст: „Източник: онлайн магазин за детски обувки www.perfection.bg”, като онлайн магазин за детски обувки www.perfection.bg следва да бъде линк водещ към www.perfection.bg.

10. ТОМБОЛИ, БЮЛЕТИНИ И ИЗВЕСТИЯ
10.1. Когато Потребител се регистрира в онлайн магазина или прави поръчка като Гост, може да заяви получаването на бюлетин от www.perfection.bg на имейла си. Всеки Потребител, приемайки Общите условия, се съгласява да получава на електронната си поща или като SMS на мобилния си телефон съобщения относно поръчки на стоки и потвърждения за промяна на неговите данни.
10.2. Потребителят може да се откаже от получаване на бюлетини и/или известия на електронната си поща по всяко време:
10.2.1. Чрез използването на специално направената интернет връзка за „отписване”, която се съдържа във всеки бюлетин.
10.3. „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД включва в бюлетините си само рекламна информация, отнасяща се до магазините от веригата или за продавани в магазина стоки.
10.4. Потребител може да заяви участие в провежданите от www.perfection.bg томболи като се регистира чрез име и имейл в специалната форма за „Томбола” на сайта.
10.4.1. Регистрацията за томбола не е обвързана с покупка или със създаването на акаунт в интернет сайта и може да се осъществи от Гост или от регистриран потребител.
10.4.2. Регистрирайки се за Томболата на www.perfection.bg Потребителят автоматично се съгласява с правилата за участие в томболата, както и се съгласява да получава на електронната си поща бюлетини и рекламни съобщения от „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД.
10.4.3. Правилата за участие в Томболата на www.perfection.bg включват общите условия за участие в томболата, периода, наградите, условията по теглене, обявяване на печаливши и получаване на наградите и др. се определят от „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД. „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД си запазва правото да променя Правилата за участие във всеки един момент от времето на публикуването им в интернет сайта.

11. ОБРАТНА ВРЪЗКА
11.1. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД, за да поставя въпроси, да отправи предложение, оплакване, препоръка или да получи информация.
Обратна връзка с „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД може да се осъществи удобно чрез специалната форма за „Обратна връзка”, разположена в www.perfection.bg.
11.2. „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД е администратор на интернет сайта и съответно на полето за мнения и коментари, като в изпълнение на тази функция може да премахне всякакви нецензурни и обидни квалификации, нарушаващи морала и добрия тон.

Настоящите Общи условия са приети от управителя на „Перфекшен търговия с обувки” ЕООД и последната промяна в тях е от 01.12.2014 г. Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време чрез актуализиране на настоящия сайт. Тези промени влизат в сила незабавно и са задължителни за всички потребители/клиенти.