0 Количка
Вашата кошница е празна. Моля изберете продукти от каталога.
Към каталога

Често задавани въпроси

Кликнете по-долу на някой от най-често задаваните въпроси. В случай, че отговорите, които сме дали не ви удовлетворяват или имате други въпрос(и), може да се свържете с нас чрез формата за контакт.

 

Как да направя поръчка в интернет магазин за детски обувки Perfection?

  • Стандартна поръчка чрез сайта

След като си изберете продукт кликнете върху него за да Ви се отвори страница с по-подробна информация. В този прозорец, изберете желания от вас размер и натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ако сте избрали всички необходими неща, щракнете върху "Към количката" в появилото се поле, за да се пристъпи към плащане.

 

                                                                

 

В "Количката" можете допълнително да променяте количеството на всеки избран продукт, да се откажете или да се върнете към каталога. В този прозорец трябва да изберете предпочитаните от Вас начин на доставка и начин на плащане и да попълните вашите данни за контакт, в случай, че сте нерегистриран потребител.

Ако искате да си създадете акаунт в онлайн магазин Perfection, можете лесно да го направите от количката, като натиснете отметката "Създай акаунт" и попълните данните.

В случай, че желаете фактура попълнете внимателно данните в полето за допълнителен коментар към поръчката или само ни пишете в полето за допълнителен коментар, а данните за фактура запаметете в личния си профил.

След това кликнете върху бутона "Завършете поръчката" за окончателно приключване на поръчката.

 

                                                                 

 

  • Бърза поръчка

Можете лесно да направите поръчка в онлайн магазин за детски обувки Perfection чрез формата „Бърза поръчка”, която ще срещнете при всяко влизане в прозореца на избрания от Вас продукт. Попълвате единствено вашето име, телефон за контакт, предпочитан начин на доставка, имейла и града си. След това наш служител ще се свърже с Вас да потвърди поръчката и да уточните подробностите за доставка.

 

                                                                   

 

  • Поръчка по телефона

По посочения по-горе начин изберете желания продукт, който искате да поръчате и кликнете върху линка "Поръчай по телефона". Запишете си каталожния номер на артикула и желаният размер. В рамките на работното ни време позвънете на един от телефоните за връзка с нас и ни продиктувайте продуктите, които сте си избрали. Ние ще приемем поръчката Ви по телефона, ще изпратим SMS с потвърждение на данните за доставка и ще изпратим стоката на посочения от Вас адрес.

 

                                                                    

 

  • Поръчка по Скайп

Поръчка от Perfection по Скайп можете да направите като натиснете върху избрания от Вас продукт, запишете си каталожния номер на артикула и желания размер. Натиснете върху бутончето „Поръчка по телефона”, откъдето можете да намерите нашия скайп Perfection.bg. Пишете ни или се обадете с информацията за артикулите, които сте си избрали.

 

Артикули и Поръчки

  • Кога ще получа потвърждение на поръчката ми?

След като направите стандартна или бърза поръчка на сайта на Perfection до един час, в рамките на работното ни време, ще получите обаждане от наш оператор на посочения от Вас телефон за потвърждение на поръчката си.

При поръчка по телефона или Скайп, след разговор с наш оператор допълнително ще получите SMS с текстова информация за данните по поръчката Ви.

  • Мога ли да отменя или променя поръчката си?

Можете да отмените или промените поръчка направена в интернет магазина в момента на потвърждение на поръчката от наш оператор. Потвърдена и изпратена поръчка не подлежи на промяна или анулиране.

  • Може ли фирма да направи поръчка в сайта?

Да, в сайта се приемат поръчки и от фирми. За да получите фактура, съдържаща точни данни, попълнете внимателно данните в "Данни за фактура" на вашият акаунт или в полето за допълнителен коментар към поръчката.

 

                                                                    

 

  • Как да намеря по-бързо конкретен артикул?

Специално за ваше улеснение, сме създали вътрешна търсачка и филтри, с помощта на които може удобно и лесно да откривате търсения продукт. Търсенето става лесно. Само трябва да изпишете в празното поле под опция „търси” - името, категорията, продукта или други ключови думи, след което да натиснете бутон Еnter или обозначената лупичка.

 

                                                                

 

  • Как да се ориентирам правилно с размерите?

Можете лесно да се определите точния размер на стъпалото на вашето дете като влезте в категории ”Определяне на размер на детските обувки” и „Шаблон за измерване”, където ще получите полезна информация и размери на предлаганите в онлайн магазин за детски обувки Perfection. Ако имате въпроси и нужда от съвет, не се колебайте да се свържете с нас.

                                            

Плащания и гаранции

  • Как мога да платя стоките поръчани от вашия сайт?

Стоките, които сте избрали от интернет магазин Perfection, можете да платите при доставката с наложен платеж, да направите плащане с банкови карти или с наличността от личния Ви Виртуален портфейл. Повече информация можете да намерите в „Начин на плащане” в секцията „Помощ при пазаруване”.

  • Гаранция и Гаранционни условия

ТЪРГОВСКАТА ГАРАНЦИЯ за продукти купени от Perfection е предоставена от „Перфекшън търговия с обувки” ЕООД и важи за срок от 30 дни от датата на покупка. Всички обувки, закупени от сайта, пристигат с Гаранционна карта и платежен документ.

 

Доставка

  • Как да проверя статуса на поръчката си?

Информация за състоянието на всички Ваши поръчки можете да намерите в раздел "Моите поръчки" на личния Ви акаунт. За целта е задължително да сте влязъл като регистриран потребител на www.perfection.bg. Текущото състояние на поръчката (статуса) е отбелязано под полето „Статус на поръчката”. Възможните статуси са: "В изчакване", "В обработка", "Затворена", "Приключена" или „Отказана”.

В случай, че не сте регистриран потребител на Perfection можете да получите информация за статуса на поръчката Ви от нашите оператори на посочените телефони за контакт.

 

                                                                   

 

  • Какви са начините на доставка?

Ние от Perfection искаме да Ви спестим време и да улесним максимално вашите поръчки от сайта.

Можете да изберете от няколко начина на доставка:

БЕЗПЛАТНА доставка за поръчка над 25 лв. до посочен от Вас офис на Еконт или „Български пощи” АД.

Доставка до вашият дом или офис чрез избрана от Вас куриерска компания. При този вариант, таксата за доставка е за сметка на получателя.

  • Каква е цената на доставката?

Доставката от онлайн магазин Perfection е БЕЗПЛАТНА за поръчка над 25.00 лв. Изключение прави доставката до дома на клиента или доставка от куриер различен от куриерската фирма, с която онлайн магазина работи.

  • Кога ще получа поръчката си?

Поръчки направени до 17:00 часа в делнични дни, се обработват на същия ден и се доставят в рамките на 1-2 работни дни след приемането на поръчката за куриерска фирма „Еконт”, за други куриерски фирми - според графика на куриера и от 1 до 4 работни дни, в зависимост от населеното място, за „Български пощи” АД. Поръчки направени след 17:00 часа или в почивен/ празничен ден се обработват на следващия работен ден.

  • Моята пратка е била повредена по време на транспортирането. Какво да правя?

Ако при самото получаване на стоката тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете пратката.

Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. Рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера.Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени.

В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

 

Регистрация в онлайн магазин за детски обувки Perfection

  • Защо е добре да имам регистрация в Perfection?

Като регистриран потребител на Perfection, Вие се ползвате със специалните ни привилегии, а именно:

- Можете да участвате в месечните ни томболи за награди;

- Можете да получавате информация за намаления и разпродажби;

- Можетете да се възползвате от клиентския си портфейл, в който да съхранявате средства от върнати покупки и да ги използвате на по-късен етап;

- По желание можете да се абонирате за нашия бюлетин;

- Съхранявате информация за удобно бъдещо пазаруване;

- Можете да следите историята и да проверявате статуса на поръчките си.

  • Как да си направя регистрация в сайта?

Можете да направите регистрация в интернет магазин аз детски обувки Perfection от бутончето „Регистрация” най-отгоре в средата на началната страница на сайта. Можете да се регистрирате и директно от Количката при направата на поръчка. Попълнете правилно полетата със звездичка тъй като това ще са данните за потвърждаване и получаване на поръчките.

 

                                                                    

 

  • Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по-добро обслужване и улеснение на поръчката, можете да си направите регистрация. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции. В случай, че изберете бързите варианти за поръчка – по телефона или бърза поръчка, регистрация не е необходима.

  

Моят профил

  • Възстановяване на забравена парола

В случай, че сте забравили паролата си и не можете да влезете в акаунта си можете да използвате линка към „Забравена парола” във "Вход", където след посочване на имейл адреса, с който сте регистриран/а при нас, ще Ви бъде пратена нова парола.

 

 

                                                                     

 

  • Гарантирана ли е поверителността на личните ми данни?

„Перфекшен – търговия с обувки“ ЕООД е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни. “Перфекшен – търговия с обувки “ ЕООД гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.

Системите на Борика чрез услугата 3-D Secure за сигурни плащания през Интернет, допълнително гарантират неприкосновеността на информацията, съдържаща лични дани и плащанията на клиентите.

  • Как да проверя историята на поръчките си?

Информация за историята на Вашите поръчки в сайта на Perfection можете да получите след като влезете във Вашият акаунт, в секцията „Моите поръчки”.

 

Връщане на стока

  • Връщане и замяна с друг артикул

Единствено в Perfection продукт закупен от сайта може да бъде заменен в рамките на 365 дни от датата на получаване на поръчка. Необходимо е да попълните специалния формуляр за смяна на стока, поместен в категория „Информация за клиенти”. За условията и повече информация прочетете „Удобно връщане на стоката”.

  • Връщане на стока с рекламация

Необходимо е да попълните формуляра за връщане на стока с рекламация, поместен в категория „Информация за клиенти”. След получаването на попълнения формуляр наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на подробностите.

  • Връщане на парите

Единствено в Perfection продукт закупен от интернет магазина може да бъде върнат в рамките на 365 дни от датата на поръчка. Необходимо е да попълните формуляра за връщане на парите, поместен в категория „Информация за клиенти”. За условията и повече информация прочетете „Връщане 365 дни”.

  • По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върната стока?

След получаването на попълнения формуляр наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на подробностите. Възстановяването на заплатените суми става по банков път или като сумата се препрати към Виртуалния портфейл на регистриран Потребител.

 

Общи въпроси

  • Какво е виртуален портфейл?

Всеки регистриран потребител може да използва своя индивидуален Виртуален портфейл, създаден специално за него в личния му акаунт на www.perfection.bg. Виртуалният портфейл се зарежда със сумата на закупен подаръчен ваучер или с пренасочената сума от изплащането на стойността на върнат продукт. С паричната наличност от виртуалният портфейл може да се плати за покупка на стока от онлайн магазин за детски обувки Perfection.

  • Как да купя подаръчен ваучер от Perfection?

Подаръчен ваучер (в разработка) от интернет магазин Perfection може да закупите като влезете в страницата „Подаръчен ваучер” и следвате стъпките за покупка. Можете да направите подаръчния ваучер специален, като изберете подходящ дизайн, напишете кратко пожелание и дори да посочите точна дата, на която ваучера да бъде изпратен.

Получателят на картичка трябва да я активира и ще получи паричната стойност на картичката в своя виртуален портфейл. По този начин ще може да използва сумата за покупки на стоки, по негов избор.

  • Как мога да оставя коментар в сайта?

За да напишете коментар за определен артикул в интернет магазин Perfection е необходимо да сте регистриран потребител. Можете да гласувате или изразите мнението си на прозореца на конкретен продукт като натиснете линка „Гласувай или остави коментар”.

 

                                                                    

 

  • Имам нужда от помощ. Как да се свържа с вас?

За ваше улеснение ние от Perfection сме се погрижили да осигурим помощна информация по всички важни въпроси, свързани с пазаруването в нашия интернет магазин. Можете лесно да я намерите в горната част на интернет страниците.

В случай, че имате допълнителни въпроси можете да се свържете с нас чрез формата за „Обратна връзка”, разположена в секцията „Информация за клиенти”.