0 Количка
Вашата кошница е празна. Моля изберете продукти от каталога.
Към каталога

Удобно връщане на стоката

Интернет магазин за детски обувки Perfection предлага на своите потребители продукти, изработени с внимание и качество. Най-важното нещо за нас е клиентите ни да бъдат максимално доволни от своята покупка. Затова, в случай че промените решението си или имате проблем с размера, Ви предоставяме няколко удобни начини за връщане или замяна на закупена стока.

 

1. ПРАВО НА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ

Според Европейското законодателство, покупки, направени от онлайн-магазини, могат да бъдат отказани в срок от 14 дни. Единствено в интернет магазин за детски обувки Perfection можете да върнете или замените, отговарящ на условията за това продукт, 365 дни от датата на получаване на поръчката си.

Клиентите на онлайн магазин www.perfection.bg имат правото да се откажат или да заменят получената от тях стока в 365 дневен срок от датата на получаването й САМО при условие, че са изпълнени следните изисквания:

  • заявката за връщане или замяна на стоката е подадена писмено с попълването на съответния за целта формуляр на www.perfection.bg;
  • стоката не е използвана и е в изряден търговски вид;
  • стоката се връща в сезона, за който артикула е закупен;
  • запазен етикет;
  • запазена е касовата бележка или фактурата й;
  • запазена е гаранционната карта;
  • опаковката да не е повредена и да е в изряден търговски вид;
  • закупена е от www.perfection.bg

Потребителят има право да поиска връщане или замяна на закупена от интернет магазина стока в рамките на 365 дни от датата на получаване на стоката. В случай че артикулът е сезонен, той може да бъде върнат и/или заменен само в сезона, за който е бил закупен.

Продукт в промоция и с намалена цена не подлежи на замяна!

Можете да поискате връщане на покупка и да поискате парите си обратно като се свържете с нас чрез попълване на приложения тук формуляр.

Можете да поискате връщане и замяна с друг продукт като се свържете с нас чрез попълване на приложения тук формуляр.

 

2. ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ

Според Закона за защита на потребителите и правилата за електронна търговия потребителят има право на рекламация за стока, която е поръчана, ако са налице:

  • констатирани липси;
  • дефекти на стоката /описани в гаранционната карта/;
  • несъответствие на продукта с договора за продажба.

Вие може да предявите рекламация в срок от 30 /тридесет/ дни от датата на получаването на стоката.

На рекламация подлежат стоки, за които преди изпращането им към Perfection ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е попълнена формата за рекламация в интернет - магазина!

В случай на признаване на рекламация, потребителят получава стока без дефекти, отбив от цената или получава парично обезщетение в размер на средствата, платени за закупената стока.

Рекламации при проявен дефект се приемат само при предоставяне на запазена гаранционна карта и платежен документ за покупката на стоката.

При дефекти, вследствие на небрежна или неправилна употреба и поддръжка - продавачът не приема рекламация!

Ако при самото получаване на стока тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията се удволетворява само, ако са налице забележка в товарителницата на куриера и протокол.

Можете да упражните правото си на рекламация като се свържете с нас чрез попълване на приложения тук формуляр.

 

3. ТРАНСПОРТНИ РАЗХОДИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА :

Транспортните разходи за връщане и замяна на стока са изцяло за сметка на клиента, включително транспортни разходи и др. куриерски или банкови такси, свързани с възстановяването на заплатената сума за покупката. Клиентът има право да получи само стойността на върнатата стока, такава, каквато е отразена в документа за покупка.

НЕ се приемат обратни пратки с наложен платеж!

При одобрение на рекламация служител на Перфекшън ще се свърже с Вас за уточняване на подробностите по замяна/връщане.

 

4. ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМИ ПО ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА

Срокът за разглеждане на рекламацията е 30 дни от датата на приемане на стоката от страна на Perfection.

Периодът за възстановяване на средства е 14 дни след признаване на рекламация от страна на служител на Perfection.

Сумата* ще бъде възстановена на посочена от клиента банкова сметка (като следва да се посочи IBAN и титуляр на сметката).

* Можете да замените получен артикул с друг на същата, по-малка или по-голяма стойност. В случай че желаете да замените артикул с друг, по ваш избор, на по-ниска или по-висока стойност разликата в цената следва да бъде заплатена от клиента.

При закупуване на ваучер за подарък: неговата стойност НЕ може да бъде възстановявана.

 

5. ОТГОВОРТНОСТ НА ТЪРГОВЕЦА

Електронен магазин Perfection не носи отговорност при изчерпване на количествата от даден артикул, опреден размер или десен, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности или забавен разнос, причинен от куриерската фирма. При настъпване на някои от горепосочените обстоятелства Вие ще бъдете уведомени на посочения от Вас телефон за връзка или чрез е-mail, за да бъде потърсен техен заместител.